HLAVNÍ MĚSTO: Londýn

ledna 03, 2019


Londýn je pro mě prozatím jedním z nekrásnějších míst, která jsem navštívila. Má prostě nějaké zvláštní kouzlo a jedinečnou atmosféru. Je to jedno z měst, do kterého se vždy ráda vrátím, ať už projít se po turisticky známých a profláknutých památkách či hledat zapadlé uličky.

Tower Bridge
Jedním z mých nejoblíbenějších míst je Tower Bridge a jeho okolí, známý most přes řeku Temže z konce 19. století. Podvečerní procházka od starých doků, kde nyní stojí luxusní novostavby přes Tower Bridge při západu slunce opravdu stojí za to. Když jsem Londýn navštívila v létě, měli jsme to štěstí na druhém břehu Temže narazit na místní letní festival Summer by the River a u západu slunce si tak vychutnat nějaký ten drink a poslechnout živou hudbu.


Sky Garden

Dalším místem, které rozhodně stojí za návštěvu, je Sky Garden. Jedna z nejvyšších londýnských budov nabízí nezapomenutelný výhled na celé město a každý, kdo plánuje výlet do Londýna, by měl zauvažovat o jejím navštívení. Jen bych doporučila nečekat s rozhodnutím na poslední chvíli, abyste mohli Sky Garden navštívit, musíte si včas zarezervovat vstupenky! Za návštěvu se nic neplatí a výhled si můžete užít mezi 10 a 18 hodinou od pondělí do pátku, o víkendech pak mezi 11 a 21 hodinou.



  

Jídlo. Všude.
Těžko budete hledat člověka, který miluje jídlo víc něž já. A Londýn je pro mě perfektním místem pro podráždění chuťových buněk. Klasická anglická snídaně je pro mě součástí dokonalého rána, spolu s dobrou kávou. Na místních trzích pak můžete nakoupit a ochutnat spoustu druhů masa, sýrů, ovoce či koření. Jen při procházce mezi jednotlivými stánky se vám budou sbíhat sliny, slibuju! 


 

Londýn samozřejmě nabízí mnohem víc, než co jsme zmínila výše a při mých dalších výletech určitě najdu spousty dalších míst, která stojí za to vidět! A co vy, už jste někdy navštívili Londýn? A co se vás na něm nejvíc zaujalo? Podělte se o svoje zážitky v komentářích! 

Krásný den všem,
Adele

Mohlo by se vám líbit

5 komentářů

  1. Vždy som sa chcela pozrieť do Londýna, no zatiaľ sa mi to nepodarilo. A tento článok ma ešte viac presvedčil :)
    Simple but significant

    OdpovědětVymazat
  2. Krásný fotky. Miluju Londýn! Byla jsi už v The Vaults? Zajdi tam určitě někdy na akci, nebo jen na drink s kamarádama. Jinak moje nejoblíbenější čtvť, kde se mi kromě centra líbilo je Noting Hill a hlavně CAMDEN<3.

    Měj se krásně! Dávám odběr a budu se těšit na další fotky a vyprávění!

    ByGabra

    OdpovědětVymazat
  3. V Londýně je nádherně a Tower bridge a okolí London Eye rozhodne patří k must seě! Též se mi líbí v Londýně spousta podniků a jídla vůbec! :D třebaže je to tam drahé tak jsem aspoň jednou vyzkoušela jist v restauraci a dat si cider na baru a byl to úžasný zážitek. Všude spousta markets..třeba portobello market..nebo spousta různého v Camdenu..tam to doslova miluji!

    www.melissakinsley.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  4. Můžu se zeptat ještě v jakem městě žiješ? Já žiji 20 min vlakem od Londýna ..v Readingu:)

    OdpovědětVymazat
  5. Jsem абрам александр podnikatel, který byl schopen oživit své umírající těžařské podnikání pomocí boha poslaného věřitele známého jako Benjamin Lee Lee konzultant půjčky. mám bydliště v Jekatěrinburgu екатеринбург. snažíte se začít podnikat, vyrovnat svůj dluh, rozšířit svůj stávající, potřebujete peníze na nákup zásob. máte problémy se snahou zajistit dobrý úvěr, chci, abyste věděli, že vás pan Benjamin provede. je to správné místo, kde můžete vyřešit všechny své finanční problémy, protože jsem živou výpovědí a nemůžu si to nechat jen pro sebe, když ostatní hledají způsob, jak být finančně pozvednut .. chci, abyste všichni kontaktovali tohoto boha poslaného věřitel pomocí údajů, jak je uvedeno, aby se mohl podílet na této skvělé příležitosti e-mail: 247officedept@gmail.com nebo whatsapp/text +1-989-394-3740.

    OdpovědětVymazat

Subscribe