Kdo jsem?

prosince 23, 2018

Jak v rychlosti shrnout můj život? Jmenuji se Adéla, je mi 23 let a pocházím z menšího města na severu Čech. A momentálně? Žiju v Anglii!


Miluju svoje kamarády, nekonečné procházky, hlavně s foťákem v ruce, a víno. Bože jak já miluju víno! Jak bych popsala sama sebe několika slovy? Řekla bych že jsem přátelská a milá. Teda občas. Občas jsem zase otravná a nesnesitelná. Ale nikdo nejsme dokonalý, že?

Proč jsem se přestěhovala do Anglie?

Jak dlouho si jen pamatuju, nikdy jsem neplánovala zůstat v České republice. A když jsem odešla z univerzity a ukončila téměř 3 roky trvající vztah, zdálo se to jako perfektní načasování pro stěhování. Přiznávám, regulérně jsem od všeho utekla. Zabalila jsem si všechny svoje věci a přestěhovala se do Anglie. Ne úplně všechny, několik krabic, převážně s oblečením, které nikdy už stejně nosit nebudu, ale prostě je nejde vyhodit, je pořád u rodičů - promiň mami!

A tady jsem, po 3 měsících, pořád naživu a pořád v Anglii.Nebudu lhát, měla jsem strach. Strach být v nová v zemi, ve které jsem se nenarodila, kde nemám žádné kamarády ani rodinu.


Jsem tu šťastná?

A víte co? Nikdy jsem nebyla šťastnější! Jasně, každý den není jako v pohádce a někdy je to život jako na houpačcce - ostatně jako všude jinde. Ale jsem šťastná. Vlastně bych mohla říct, že žiju svůj sen. A po pár letech pauzy od blogování jsem zpátky a připravená sdílet svůj sen s vámi!

Adele

Mohlo by se vám líbit

0 komentářů

Subscribe